Festes 2016 »Fira Agroalimentària i artesanal Porrat 2015

Fira Agroalimentària i artesanal Porrat 2015

FIRA ARTESANAL I AGROALIMENTÀRIA SAFOR-VALL D'ALBAIDA PORRAT 2015 - SOL·LICITUD MUNTATGE PARADA

C/ JOAN XXIII-RÒTOVA

Per a participar en la Fira Artesanal i Agroalimentària hauran de complir-se els requisits de venda de producció pròpia, productes amb denominació d'origen local i/o realitzats per mitjà de tècniques artesanals tradicionals, tenint preferència les empreses de les comarques de Safor i Vall d'Albaida (o limítrofs) i les que acrediten antiguitat en la Fira Agroalimentària de Ròtova.

Per a poder obtindre el dret de muntatge, haurà de formalitzar-se l'abonament de la taxa corresponent en funció dels metres sol•licitats i aportar el justificant que acredite el pagament.

La sol•licitud de muntatge en el porrat de Sant Macià 2015 suposa l'acceptació de les normes que establisca l'Ajuntament tant en matèria d'organització com de seguretat durant la realització de l'esdeveniment.

Per a poder formalitzar la sol•licitud, les empreses que complixquen els requisits indicats, hauran d’omplir la instancia adjunta a l’annex, junt amb la documentació que s’especifica en ella, i remetre-la per correu ordinari (C/ Major, 2. 46725-Ròtova, Valencia)o e-mail (registregeneral@rotova.es) a l’Ajuntament de Ròtova.

La data límit per a remetre les sol•licituds serà el 10 de febrer de 2015.

L’Ajuntament de Ròtova remetrà via correu electrònic (excepte indicació expressa per part de l’interessat), comunicació de la liquidació a efectuar per part del sol•licitant, si compleix amb els requisits establerts per a participar a esta modalitat de la Fira.

Una vegada realitzat l’ingrés, s’enviarà justificant acreditatiu del mateix a l’Ajuntament.

Els dies previs a l Porrat, s’indicarà via correu electrònic (excepte indicació expressa per part de l’interessat), el número de l’espai que s’assignat per al muntatge de la parada.

L’Ajuntament facilitarà una instal•lació elèctrica provisional per a donar servici d’electricitat a les parades, amb la restricció de voltatge que puga suportar. Així mateix, s’establirà un espai delimitat per a degustació de productes, a la qual les parades autoritzades podran instal•lar mobiliari portàtil, prèvia indicació a l'organització de l'Ajuntament (tonells, taules, cadires, ...)

Per part de l’Ajuntament de Ròtova, està previst establir una zona lúdica per a xiquets per a ambientar la Fira.

El muntatge podrà realitzar-se la vesprada de divendres 20 de febrer, a partir de les 18’00h, o dissabte abans de les 10’00h.

Descargar Pdf