Gravacions Plenaris »Resum Porrat 2012

Resum Porrat 2012

Un Porrat brillant, en un cap de setmana lluminós.

El Porrat de Sant Macià 2012, va concloure el diumenge després d'un cap de setmana en què ha predominat la participació popular i el bon ambient als carrers. Multitud de visitants animats per una climatologia excepcional, van acompanyar a veïns i amics de Rótova qui, un any més, han pres part activa en l'organització de les activitats sortint al carrer i gaudint del mercat d'ambientació històrica i la diversitat de llocs de venda de productes que han omplert del tot el municipi.

Visitants destacats com el president de la Diputació entre d'altres, no van voler faltar a la inauguració el dissabte al matí, acompanyant l'alcalde i la corporació municipal. Associacions i comerços locals i de la comarca, a més de la fira d'atraccions i les activitats culturals que confirmaven la programació d'actes, han contribuït a l'atracció de visitants, que han volgut gaudir d'un Porrat que al seu terme, podem concloure amb un balanç molt satisfactori tant per part de l'organització com per les persones, entitats i empreses que han participat.